Marius Isac a fost în vizită de lucru la Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilitați, Copii si Adopții

Marius Isac a fost în vizită de lucru la Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilitați, Copii si Adopții
Marius Isac, vicepreședintele Consiliului Județean Caraș-Severin a fost prezent recent la București la Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii si Adopții. El a fost însoțit de personalul cu responsabilități al Direcției de Asistență Socială și Protecția Copilului din cadrul forului județean. Este vorba de directorul DGASPC Elena Amzoi și inspectorul responsabil de persoanele adulte cu handicap Dumitra Florin.

Delegația cărășană a participat la întâlnirea de lucru cu președintele președintele Autorității Naționale pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii si Adopții, Florica Cherecheș. Cu această ocazie, Marius Isac a depus documentațiile necesare pentru obținerea licențelor de funcționare a instituțiilor de servicii sociale din subordinea Consiliului Județean Caraș-Severin și a Direcției de Asistență Socială și Protecția Copilului.

Marius Isac: „Am întocmit cu celeritate documentația pentru licențiere”

„S-au discutat mai multe aspecte legate de îmbunătățirea activității curente a instituțiilor publice legate de prestarea serviciilor sociale. Cu acest prilej am depus și documentațiile necesare pentru obținerea licențelor de funcționare a instituțiilor de servicii sociale din subordinea Consiliului Județean Caraș-Severin și a Direcției de Asistență Socială și Protecția Copilului. Licența de funcționare eliberată pentru un serviciu social are o perioadă de valabilitate de 5 ani, în conformitate cu prevederile Legii nr.197/2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale, cu modificările și completările ulterioare. Noi am întocmit cu celeritate toată documentația și așteptăm licențierea”, a precizat Marius Isac.

Citește și: Marius Isac este noul vicepreședinte al Consiliului Județean Caraș-Severin

Licențierea serviciilor sociale se realizează în baza standardelor minime de calitate. Acestea reprezintă cerinţele minimale privind eficacitatea şi eficienţa activităţilor desfăşurate în raport cu nevoile beneficiarilor, obiectivele asumate, rezultatele aşteptate.
Standardele minime de calitate constituie nivelul de referinţă a calităţii serviciilor sociale. Îndeplinirea este obligatorie şi se atestă prin licenţă de funcţionare.

Lasă un răspuns