Consiliul Județean Caraș-Severin anunță simplificarea birocrației
Consiliul Județean Caraș-Severin anunță simplificarea birocrației.
Simplificarea birocrației la Consiliul Județean Caraș-Severin.
Depunerea documentației de urbanism, a unei petiții sau a solicitărilor de informații de interes public adresate Consiliului Județean Caraș-Severin se pot face on-line prin EPORTAL.CJCS.RO, recent lansat.
Serviciile pot fi accesate după crearea unui cont în cadrul eportal.cjcs.ro, iar la depunerea oricărei cereri, sistemul oferă un număr de înregistrare astfel încât utilizatorul va putea urmări, tot online, stadiul solicitării.
„Este un sistem ce permite accesul, mai facil, al oricărui cetățean, instituție publică sau societate comercială la serviciile oferite de către Consiliul Județean Caraș-Severin. În cadrul portalului se poate iniția o cerere, aceasta este prelucrată de personalul instituției județene și răspunsul ajunge automat la inițiator prin intermediul portalului.
Citește și: Noi servicii publice electronice sunt disponibile prin eportal.cjcs.ro, lansat de Consiliul Județean Caraș-Severin
Intenția este să creștem transparența în accesarea serviciilor, precum și timpul de răspuns”, a declarat președintele Consiliului Județean Caraș-Severin, Romeo Dunca.
Platforma eportal.cjcs.ro a fost realizată în cadrul proiectului „Creșterea calității serviciilor publice electronice pentru cetățeni la nivelul județului Caraș-Severin”, cod MySMIS 154621, SIPOCA 1243, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă.
Prin proiect a fost refăcută integral și pagina web www.cjcs.ro