Ministerul Turismului: Plăcuţele clasice de promovare turistică, înlocuite cu unele care conţin cod Q
Ministerul Turismului: Plăcuţele clasice de promovare turistică, înlocuite cu unele care conţin cod QR.
Ministerul Turismului anunţă că plăcuţele clasice de promovare turistică sunt înlocuite cu unele mult mai atractive, care conţin cod QR. Prin intermediul acestuia, turiştii pot avea acces la informaţii despre obiective turistice, istoria sau legendele locurilor. Informaţiile sunt disponibile în peste 32 de limbi. Vor fi acoperite 90% din limbile vorbite în întreaga lume. Enumerăm câteva dintre cele mai influente: limba engleză, limba spaniolă, limba franceză, limba chineză, limba rusă, limba germană, limba arabă, etc.
Potrivit unui comunicat de presă transmis de Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului, este vorba despre un proiect de digitalizare al Asociaţiei Călător prin România. Prin intermediul proiectului turistul poate deveni propriul său ghid, astfel încât să înţeleagă mai bine ce are de oferit ţara noastră. Fiecare plăcuţă este însoţită de brandul turistic naţional ”Exploraţi Grădina Carpaţilor”.
Citește și: 32 de borne din andezit, sculptate în campusul Tășuleasa au ajuns la Reșița