Documentele pentru șomaj tehnic se transmit electronic la AJOFM

Documentele pentru șomaj tehnic se transmit electronic la AJOFM
Documentele pentru șomaj tehnic se transmit electronic la AJOFM Caraș-Severin, începând cu data de 01 noiembrie 2021.

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Caraș-Severin informează agenții cu privire la faptul că documentele necesare acordării șomajului tehnic se vor transmite electronic. Adresa de e-mail la care trebuie expediate actele aferente este caras-severin@ anofm.gov.ro.

Citește și: 2580 persoane au fost angajate prin AJOFM

Actele solicitate sunt în conformitate cu Ordonanța de Urgență nr. 111 din 2 octombrie 2021. Ele se referă la stabilirea măsurilor de protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice, determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea Coronavirusului SARS CoV-2. 

Pentru informații actualizate, agenții economici sunt rugați să consulte periodic site-ul ANOFM – www.anofm.ro, anunță AJOFM Caraș-Severin.

Lasă un răspuns